Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjnego i przypisany do niego numer alarmowy 994 zostały uruchomione z myślą o klientach, którzy korzystają z usług Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Pod numerem 994 można zgłosić m.in. sprawy związane z eksploatacją sieci i przyłączy oraz sytuacje, które wymagają natychmiastowej i sprawnej interwencji pracowników spółki. Przyjmowane są też zgłoszenia o braku wody, zbyt niskim lub wysokim ciśnieniu na przyłączu wodociągowym, uszkodzeniu lub awarii wodomierza głównego czy o zatorach w sieci kanalizacyjnej.
Darmowy numer alarmowy
Ekipa całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego pracuje 7 dni w tygodni i pełni dyżury 24 godziny na dobę.
Połączenie z numerem 994 jest bezpłatne i nie wymaga podawania numeru kierunkowego. Numer jest jednak dostępny tylko dla połączeń z telefonów komórkowych. Zgłoszenia z telefonów stacjonarnych przyjmowane są pod numerami 13 47 48 994 i 13 47 48 314.
– Numer 994, jako dodatkową linię telefoniczną dla całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego uruchomiliśmy, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – informuje Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.
994 jest numerem alarmowym i nie należy go używać w celu zgłoszenia spraw związanych z formalną obsługą klienta. Tego typu zgłoszenia są realizowane przez Biuro Obsługi Klienta, pod numerem tel. 13 47 48 316, w godz. 7.00-15.00.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?