ZUS w Jaśle uruchomił specjalne telefony dla klientów

Ewa Gorczyca
Ewa Gorczyca
ZUS
ZUS apeluje o to, by klienci nie przychodzili do jasielskiego oddziału i biur inspektoratów w terenie. Prosi o kontakt telefoniczny lub internetowy.

- W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać szybkiemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, klienci ZUS powinni ograniczyć bezpośrednie wizyty w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Krośnie, Sanoku, Brzozowie i Dębicy, - przekazuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik w województwie podkarpackim.

Ze względu na zaistniałą sytuację Oddział w Jaśle uruchomił dla klientów specjalne numery telefonów, pod którymi można uzyskać informacje dotyczące emerytur i rent (tel. 13 443 79 68) oraz zasiłków (tel. 13 446 57 65). Jest też numer kontaktowy dla płatników składek (tel. 13 443 79 72).

ZUS zachęca do korzystania z usług dostępnych za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Można też skorzystać z informacji telefonicznej pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. Od 7 do 18. Można też wysłać e-mail na adres [email protected]

Sztuczna inteligencja “nie radzi” sobie z hejtem?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie