Nowy eBOK powstał w ramach realizowanego przez miasto projektu „Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców”. Krosno dostało na niego dotację, startując w konkursie „Human Smart Cities. Inteligentne miasta współtworzone przez mieszkańców”.
- Nasi partnerzy projektowi, Politechnika Rzeszowska i AGH w Krakowie, w ścisłej współpracy z wykonawcami oraz zespołem specjalistów Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego przeprowadzili szereg badań oraz przygotowali szczegółowe opracowania i rekomendacje dotyczące rozwiązania problemów w zakresie dostaw wody i potrzeb mieszkańców w tym zakresie. Efektem jest m.in. nowy system eBOK - mówi Tomasz Soliński, wiceprezydent Krosna.
Klienci, u których zamontowane zostały nakładki radiowe na wodomierzach głównych, i którzy aktywują konto eBOK, mają dostęp do wielu nowych rozwiązań, na przykład godzinowych, dobowych, tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych zużyć wody oraz wskazań wodomierza.
Mogą otrzymywać powiadomienia o wyciekach w ich instalacji, czy też planowanych i awaryjnych przerwach w dostawie wody. Za pośrednictwem eBook-a można opłacić faktury, zobaczyć rozliczenia i umowy wraz z aneksami, przesyłać wnioski i zgłoszenia, korespondować on-line z Biurem Obsługi Klienta, sprawdzić i podać odczyty wodomierzy.
- Korzystanie z nowego eBOK-a ułatwi klientom kontakty z naszą spółką Zachęcamy wszystkich do zarejestrowania się i zapoznania się z jego funkcjonalnością. Będziemy wdzięczni uwagi, spostrzeżenia i sugestie co usprawnić lub uzupełnić - podkreśla Janusz Fic, prezes Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Nowy eBOK dostępny jest pod adresem ebok.ekrosno.pl.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?